Case: Forest Academy for Decision Makers

The Forest Academy -logo

Forest Academy for Decision Makers on tuotteistettu viestintäkonsepti, jonka tavoitteena on kasvattaa sosiaalista pääomaa ja tukea metsien kestävän käytön mahdollisuuksien hyödyntämistä yhteiskunnassa. Forest Academy -toiminnan kohderyhmänä ovat kohdemaissa eri aloilla toimivat yhteiskunnalliset päättäjät, johtajat ja muut vaikuttajat.

Päättäjien Metsäakatemiuan 46. kurssin osallistujia, seminaaripäivä Kirkkonummella toukokuussa 2019.
Päättäjien Metsäakatemian osallistujia tutustumassa Uusi puu -näyttelyyn. Kuva: Erkki Oksanen.

Viestintäkonsepti tarjoaa toimintamallin ja työkalut päättäjäviestinnän suunnitteluun ja toteuttamiseen, sisältäen päättäjäfoorumien järjestämisen, toiminnan suunnittelun ja seurannan, kohderyhmän tavoittamisen ja verkoston kasvattamisen sekä viestinnän kehittämisen.

Viestintäkonseptin pohjana on Suomen Metsäyhdistyksen kehittämä Päättäjien Metsäakatemia -toiminta, johon on osallistunut Suomessa yli 1500 päättäjää 25 vuoden aikana. Lisäksi sen taustalla on laaja kokemuksemme erilaisten kutsukurssien järjestämisestä kansainvälisille ryhmille sekä konseptin myynti aiemmin neljän maahan. Viestintäkonsepti voidaan räätälöidä vastaamaan kunkin maan erilaisia tarpeita ja olosuhteita.

TUTUSTU FOREST ACADEMY -KOULUTUSKONSEPTIIN

 LISÄTIETOA KANSAINVÄLISISTÄ VIESTINNÄN HANKKEISTAMME

Kiinnostuitko? Kysy lisää:

Johtava asiantuntija Elina Antila, elina.antila (at) smy.fi, p. +358 50 351 2411

Kirjoittaja

Metsäviestintä Oy

Kirjoita kommentti